verisure space camp

verisure space camp.

focus

Van bij de briefing moet het duidelijk zijn waar we onze focus moeten leggen. Eens duidelijk is waar we onze event usp’s gaan op richten, wordt alles in functie hiervan uitgewerkt en klaargestoomd.

v-team

Met een 28-koppig v-team trok V-Formation richting de AED Studios.

technologie

Het ‘Verisure Space Camp’ event moest een samenstelling worden van entertainende en technologische challenges.

competitie

Van de 50 deelnemende teams van 10 personen wilde de eindklant graag 1 ultieme winnaar, het competitie-element was dus sterk aanwezig.

content

Tijdens het event waren er verschillende content teams op post. Voor zowel foto, film als customer satisfaction mengden we ons in het teambuildinggewoel.

parcours

Een geslaagd event creëren is altijd de gemeenschappelijke noemer, maar van event briefing tot uitwerking, van prijsuitreiking tot nazorg, elk event overloopt wel vaak een specifiek parcours.

v-formation to the rescue.

Ondanks een vast gamma aan teambuildingconcepten heeft V-Formation nog héél wat ‘sauzen’ in de aanbieding om een event mee te overgieten. Goed voor een custom look and feel.

space challenges.

Na een teambrainstorm hebben we de activiteiten geselecteerd die voldeden aan het thema. Alles kreeg in Fase II een ‘Space’ invulling en werd in een totaalpakket gegoten. Het competitieve element was van belang, we moesten dus opletten dat niet alle proeven op ‘fysieke capaciteiten’ aankwamen, vandaar de grote verscheidenheid in challenges. In de Verisure Space Camp challenge waren teamtactiek, teamcommunicatie, teaminzet en heterogeniteit nodig om met de trofee naar huis te gaan. 

Defuse the bomb teambuilding rustige teambuilding mentale challenge brain games

event usp’s.

Om het event tot een succes te maken hebben we de volgende event usp’s uitgespeeld:

  • Competitief ingestelde challenge.
  • Ruim aanbod om iedereen aan te spreken.
  • Fysiek niet te challenging met de aansluitende diner in het achterhoofd.
  • Feel good activiteiten die leuk zijn om te doen of te volgen.
  • Company values aanwezig voor maximale impact.

Door het opstellen van event usp’s kan je héél gericht toeleven naar het project, en de juiste accenten aanbrengen in de verschillende eventfases.

Teambuildingstress?

teamwork.

Een 28-koppig team van V-Formation werd aangesteld tijdens het event. 4 project managers (hoofdcoördinator, verantwoordelijke zone NL, verantwoordelijke zone FR en crew-coördinator) en 24 teambuilders die elke een challenge op zich namen. Het was een mooi samenspel om alles correct te timen en af te stemmen op het totaalevent, en geeft tevens een heuse kick als er zoveel teamtestosteron in een zaal hangt! 

samen creëren we magie

contact.

    teambuildingattracties