V-FORMATION: PROFESSIONAL FUN PROVIDERS!

Inflatable Fun - Decathlon

#WHY

Niet ‘wat’ we doen, of ‘hoe’ we het doen staat bij V-FORMATION centraal, maar wel ‘WAAROM’. We vinden het als feel good teambuildingbedrijf namelijk onze plicht om in te zetten op sfeer op de werkvloer en daarbij mensen aan het bewegen te zetten in interactie met elkaar. Naast het nastreven van een sportieve levensstijl en een uitstekende groepsdynamiek zitten we dus ook vol #goodvibes.

“If you can have FUN together, you can work together!”

#HOW

Hoe V-FORMATION dit alles realiseert, door trouw te blijven aan zichzelf! Waar wil de V-CREW zich dan in onderscheiden?

Events organiseren met veel uitdagende materialen, op een klantgerichte & persoonlijke manier, vol van passie & overgave.”

Er wordt dan ook hard gewerkt om samen met onze vaste crew, medewerkers, klanten en fans aan een V-COMMUNITY te werken zodat we samen kunnen gaan voor de ultieme experience!

#Samensterker

VF Logo + Icons Uitleg

#WHAT

V-FORMATION in 3 grote blokken samengevat:

  1. Teambuilding: 95% gericht op B2B, dit vanuit 15 innovatieve teamconcepten die we op maat kneden van de klant en hun targets.
  2. Attracties: focus op structuren voor volwassenen en een uniek & innovatief gamma aan attracties dat internationaal kan ingezet worden.
  3. Sport Events: events die het belang van lichaamsbeweging, de sportwaarden en groepsdynamiek (en dit voor alle leeftijden) aantonen.“Sport has the power to unite people!”

#WORLDWIDE

Een duidelijk onderdeel van de V-Formation missie is naast de ‘ why, how & what’ ook het INTERNATIONALE LUIK. We hebben namelijk ondervonden dat door het opbouwen van veel opblaasbare kennis, we daar nog een enorme potentiële marge hebben. Zo krijgen we steeds meer vraag vanuit het buitenland voor assistentie tijdens events, en verhuur – verkoop van attracties.
Met betrekking tot dat laatste komt er binnenkort een nieuwe onthulling!

#Awesomeness

#CHARITY

V-Formation heeft het hart op de juiste plaats!
Sinds het ontstaan in 2006 is er steeds gezorgd dat er jaarlijks bepaalde goede doelen ondersteund werden, financieel en/of logistiek. Zo waren er in het verleden reeds acties voor de Cliniclowns, een trip naar Disneyland Parijs met 120 kinderen uit het Buitengewoon Onderwijs, inzamelacties voor het Glazen Huis via ‘Happy Kids 4 Life’, en vele meer…

“Sharing is caring!”